Miejsce pracy: Lublin, al. Piłsudskiego 15
Dział Obsługi Klienta
Zakres obowiązków wymagany na ww. stanowisku:
- Obsługa bezpośrednia odbiorców (udzielanie informacji, przyjmowanie pism i dokumentów).
- Obsługa programu rozliczeniowego KomMedia.
- Obsługa elektronicznego Biura Obsługi Klienta MPWiK Sp. z o.o. (eBOK).
- Sporządzanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.
- Przyjmowanie wpłat należności odbiorców.
Wymagane kwalifikacje na ww. stanowisku:
- Wiedza ogólna dotycząca procedur obowiązujących w działach realizujących wnioski klienta zewnętrznego.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Umiejętność pracy na komputerze – znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywność i umiejętność pracy z klientami.
- Zaangażowanie, sumienność i dokładność wykonywanych obowiązków.
- Duża kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność samodzielnej analizy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 26.05.2023 r. z podaniem
w tytule e-maila nazwy stanowiska na adres: hr@mpwik.lublin.pl.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.” Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.